3 načini za spremljanje statistike spletne strani

Spremljanje statistike spletne strani

Vas zanima, koliko obiskovalcev je včeraj obiskalo vašo spletno stran? Kateri spletni brskalnik je uporabljala večina? Koliko časa so se v povprečju zadržali na strani? Katera izmed vaših podstrani je med obiskovalci najbolj priljubljena? Da, vse to lahko analizirate s pomočjo aplikacije za spremljanje spletne statistike.

Če želite s svojim spletnim mestom napredovati, je spremljanje statistike zelo pomembno, saj vam da marsikatero smernico, npr. katere vsebine obiskovalci najraje prebirajo. Prav tako lahko mnogo lažje in bolj natančno ustvarite cenik oglaševanja, saj s poznavanjem statističnih podatkov veliko lažje določite, koliko je oglaševanje na vaši strani dejansko vredno.

Statistiko spletne strani lahko spremljamo na različne načine. Daleč najbolj popularna in natančna je uporaba orodja Google Analytics, predstavili pa vam bomo tudi nekoliko manj poznani aplikaciji – Piwik in AWStats.

Google Analytics

Orodje je, kot pove že njegovo ime, razvila korporacija Google. Na voljo vam daje pregled najrazličnejših statističnih podatkov, s katerimi si lahko pomagate pri razvijanju svojega spletnega mesta.

Google Analytics

Kako spremljati statistiko z Google Analytics? Najprej morate imeti svoj Google profil. Če uporabljate Gmail, potem uporabniški račun že imate. Na povezavi https://www.google.com/analytics/ se prijavite v svoj račun, tam pa boste lahko dodali svoje spletno mesto. Dobili boste unikatno kodo, ki jo morate vstaviti v HTML glavo ali nogo svoje spletne strani. To je vse. Po približno enem dnevu boste v aplikaciji že lahko spremljali prve statistične podatke – koliko ljudi je obiskalo vašo spletno stran, koliko časa so se zadržali, na kateri podstrani so se najdlje zadržali, na kateri podstrani so vaše spletišče zapustili, …

V Google Analytics lahko ustvarite tudi različne cilje (npr. 100 obiskovalcev na dan ali število izpolnjenih povpraševanj), prav tako pa lahko orodje povežete z vašim Google AdWords ali AdSense računom, v kolikor ga seveda imate.

Piwik

Ne glede na to, ali vaša spletna stran prejme le nekaj obiskov dnevno ali več tisoč, vam bo aplikacija Piwik znala zbrati in analizirati pomembne informacije o vaših obiskovalcih. Z njo lahko analizirate pomembne kazalnike, kot so število obiskov, uspešnost konverzij, število prenosov, trajanje obiskov, ključne besede, vir obiska in še precej več. Ker je grafični vmesnik zgrajen iz več gradnikov, ga lahko enostavno prilagodite svojim potrebam. Zelo priporočljiv je tudi za uporabo merjenja statistike in analiziranje spletnih trgovin, postavljenih na različnih sistemih (npr. Magento ali PrestaShop).

Piwik statistika

Aplikacija je odlična za uporabo na WordPress straneh, saj je razvit tudi Piwik vtičnik. To pomeni, da lahko do statističnih podatkov in analiz dostopate kar direktno v administraciji vaše WordPress strani.

Za napredne uporabnike priporočamo uporabo plačljive verzije Piwik PRO.

AWStats

Ste zakupili spletno gostovanje? Vam ponudnik omogoča dostop do nadzorne plošče cPanel? Morda do nadzorne plošče Plesk? Poglejte, če se v njej nahaja ikona AWStats, prek katere dostopate do podatkov o statistiki vaše spletne strani. V primerjavi z Google Analytics ter Piwik je statistika mnogo bolj osnovna, kar pa nekaterim uporabnikom, ki se ne želijo poglabljati v veliko količino podatkov, povsem ustreza.

AWStats statistika

V spletni aplikaciji AWStats si lahko ogledate število obiskovalcev ter klikov po dnevih ali mesecih, povprečno trajanje obiska, od kot so prišli vaši obiskovalci, katere brskalnike so uporabljali, na katerih podstraneh so se najpogosteje zadrževali, ključne besede ter vire prometa.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja