Tako kot ostale podobne storitve, se tudi storitev gostovanja spletnih strani od ponudnika do ponudnika lahko zelo razlikuje. Ravno zaradi tega je smiselno pred vsakim nakupom takšne storitve poiskati peščico najbolj opevanih ponudnikov in primerjati ponujene pakete ter nato izbrati takšnega, ki odraža najboljše razmerje med kakovostjo in ceno storitve.
Vsekakor pa ni priporočljivo, da storitev izbirate le na podlagi cene, kajti slej kot prej boste zaradi tega izgubili kar nekaj denarja. Če izbirate na podlagi cenovne ugodnosti in izberete najcenejšega ponudnika, potem to pomeni, da boste zagotovo nekje pri storitvi na slabšem. V veliki večini primerov je to ravno pri uporabniški podpori, kajti to je pri takšni storitvi tudi eden izmed največjih stroškov za same ponudnike in ravno zaradi tega je potem le-ta tudi grdo zmanjšana ali pa je sploh ni.
Mogoče se vam na prvi pogled ne zdi tako pomembno, da imate dosegljivo in strokovno pomoč, a zagotovo si boste premislili že ob prvem stiku s kakšnimi težavami. Težave pri takšnem tipu storitev pridejo izjemno hitro in jih je v veliki večini primerov res težko rešiti čisto sam. Ne gre sicer za tako težavne naloge, več poudarka je na časovnem trajanju rešitve nečesa, s čimer ste se prvič srečali in tako lahko za neko enostavno napako porabite res ogromno časa.
Če vodite kakšno spletno trgovino, potem zagotovo veste, da je čas denar, in da boste ob napačno razporejenem delu in napačno uporabljenem času takoj ob zaslužek, česar pa si enostavno ne smete dovoliti.
Poleg razlike v ceni je tukaj vedno prisotna razlika v ponujenih paketih, ki je lahko tudi zelo različna glede na to, kje bo vaša spletna stran gostovala. Večina ponudnikov ima oblikovane t. i. pakete gostovanj, ki so narejeni, da bodo pokrivali različne tipe uporabnikov (od tistih najbolj osnovnih do tistih, ki so malce bolj zahtevni). Paketi lahko ponujajo različno število dovoljenih domen, razlikujejo pa se lahko tudi glede na dovoljen maksimalen prostor na strežniku in na dovoljen mesečni promet.