Pri prodaji, tako spletni kot fiziÄni, je treba optimizirati prav vsak aspekt, da dosežemo kar se da dobre prodajne rezultate. Na spletu je dejavnikov, ki vplivajo na odloÄanje pri nakupu, Å¡e veÄ kot v fiziÄnih poslovalnicah, zato vse spletne trgovine zaposlujejo strokovnjake, ki optimizirajo stran in prilagodijo celoten nakupni proces tako, da zagotovijo najbolj uspeÅ¡no prodajo. A takÅ¡na prodajna optimizacija se zaÄne Å¡e preden je spletna trgovina sploh postavljena – poskrbeti je treba za trdne temelje, na katerih bo prodaja stekla, en izmed takÅ¡nih temeljev pa je tudi kakovostno spletno gostovanje, Å¡e posebej odzivnost strežnika.
Odzivnost strežnika lahko razdelimo na dva vidika – dostopnost spletne strani in Äas nalaganja. ÄŒe je strežnik poÄasen ali slabo odziven, se bo spletna stran nalagala poÄasneje, Äe sploh ni odziven pa spletna stran ne bo dostopna. NiÄ od tega ni zaželeno pri spletni prodaji. ÄŒe spletna trgovina ni dosegljiva, bomo seveda ostali brez vseh naroÄil, ki bi jih lahko dobili v tem Äasu. Že pri izbiri ponudnika spletnega gostovanja se je treba prepriÄati, da odzivnost strežnika prepreÄuje izpade. Najbolj kakovostni ponudniki zagotavljajo neprestano delovanje strežnikov, vseeno pa se moramo prepriÄati, da je strežnik tudi dovolj hiter.
PoÄasna hitrost nalaganja spletne strani sicer neposredno ne prepreÄuje naroÄil na spletni strani, vsekakor pa posredno povzroÄa slabÅ¡e prodajne rezultate. Obiskovalci že v prvih sekundah pridobijo prvi vtis o spletni strani, ki lahko odloÄa o tem, ali se bodo odloÄili za nakup ali ne. ÄŒe jih pustimo Äakati, se z vsako sekundo poveÄuje možnost, da bomo stranke izgubili. Å e toliko bolj, Äe se poÄasi nalaga prav vsaka stran – zelo verjetno je, da bodo obiskovalci že pred koncem nakupnega procesa stran zapustili in obiskali konkurenco.
V vsakem primeru je torej pametno poskrbeti za dobro odzivnost strežnika. To nam lahko ponudi le kvaliteten ponudnik spletnega gostovanja, zato je izbira pravega ponudnika kljuÄnega pomena.