Gostovanje spletnih strani je storitev, pri kateri pogosto pride do nezadovoljstva naroÄnikov. Å e posebej pri manj znanih in Å¡e ne tako izkuÅ¡enih ponudnikih se pojavlja negodovanje, pa vendar je potrebno poudariti, da marsikdaj krivda ni na strani ponudnika. Precej je namreÄ primerov, ko se naroÄnik razburja na ponudnika zaradi poÄasnega delovanja spletne strani, razlog za neodzivno nalaganje pa je v neoptimiziranem spletnem mestu.
Ponudniki z veÄletno tradicijo, strokovno usposobljenimi tehniki in bogatimi izkuÅ¡njami vedo, da napaka ni na njihovi strani, kar naroÄniku tudi precej lažje razložijo. Pri tistih z manj izkuÅ¡njami pa se zna zgoditi, da se pustijo zmesti in prepriÄati o napaki na njihovi strani.
Kaj morate vedeti, preden spletno gostovanje zakupite?
1. Zagotovo morate najprej nekaj podatkov izbrskati o ponudniku, pri katerem gostovanje spletnih strani želite zakupiti. Veliko jih lahko najdete neposredno na ponudnikovi strani, Å¡e veÄ kot sami podatki pa vam lahko pove spletna stran kot celota. Se vam zdi, da se je ponudnik pri izdelavi svoje strani potrudil? Potem se bo verjetno tudi za svoje stranke. Je stran naredil na hitro – samo zato, da lahko preko nje vrÅ¡i prodajo? Možno je, da bo na takÅ¡en naÄin tretiral tudi svoje naroÄnike. Podatke o posameznih ponudnikih boste naÅ¡li tudi na spletu, predvsem na forumih, spletnih portalih in blogih.
2. Do nezadovoljstva s storitvijo lahko pride tudi v primeru, da zakupite napaÄno obliko gostovanja. Denimo, da se zaradi zahtevnejÅ¡ega spletnega mesta, ki ga vsakodnevno obiÅ¡Äe veÄ tisoÄ obiskovalcev, odloÄite za zmogljivejÅ¡e VPS gostovanje. Prve težave se lahko pojavijo že na zaÄetku, ko je potrebno urediti strežniÅ¡ko okolje. Takrat se marsikdaj izkaže, da je potrebno doplaÄati Å¡e za urejanje oz. nastavitev strežnika, pogosto tudi za stalno vzdrževanje. In Äe se izkaže, da bi bilo deljeno spletno gostovanje povsem zadosti, je razlog za nezadovoljstvo povsem upraviÄen.
3. Enega izmed pogostejÅ¡ih razlogov za nezadovoljstvo predstavlja tudi nadzorna ploÅ¡Äa. PovpreÄen naroÄnik niti ne ve, da bo ob zakupu gostovanja prejel dostop do nadzorne ploÅ¡Äe, kaj Å¡ele, da bi posamezne nadzorne ploÅ¡Äe poznal po enostavnosti uporabe in funkcionalnostih. Nekateri ponudniki uporabljajo uporabnikom ne najbolj prijazne nadzorne ploÅ¡Äe, kot pomoÄ pri odloÄitvi pa lahko zapiÅ¡emo, da je veÄini daleÄ najbolj pri srcu cPanel. ÄŒe vam ponudnik gostovanja omogoÄa uporabo ene izmed veÄ nadzornih ploÅ¡Ä, med katerimi lahko izbirate, boste z izbiro cPanela najverjetneje najbolj zadovoljni.
4. Za gostovanje spletnih strani je pri veÄini ponudnikov potrebno za prvo leto plaÄati le poloviÄen znesek. Zapisano drugaÄe, za vsa leta, razen za prvo, je potrebno plaÄati Å¡e enkrat veÄ. Ker je to danes že kar stalna praksa, vam zaradi tega ni potrebno biti slabe volje, seveda pa bo zagotovo dobro, da ste o tem informirani.