Izognite se nezadovoljstvu s spletnim gostovanjem!

Nezadovoljstvo s spletnim gostovanjem

Gostovanje spletnih strani je storitev, pri kateri pogosto pride do nezadovoljstva naročnikov. Še posebej pri manj znanih in še ne tako izkušenih ponudnikih se pojavlja negodovanje, pa vendar je potrebno poudariti, da marsikdaj krivda ni na strani ponudnika. Precej je namreč primerov, ko se naročnik razburja na ponudnika zaradi počasnega delovanja spletne strani, razlog za neodzivno nalaganje pa je v neoptimiziranem spletnem mestu.

Nezadovoljna stranka

Ponudniki z večletno tradicijo, strokovno usposobljenimi tehniki in bogatimi izkušnjami vedo, da napaka ni na njihovi strani, kar naročniku tudi precej lažje razložijo. Pri tistih z manj izkušnjami pa se zna zgoditi, da se pustijo zmesti in prepričati o napaki na njihovi strani.

Kaj morate vedeti, preden spletno gostovanje zakupite?

1. Zagotovo morate najprej nekaj podatkov izbrskati o ponudniku, pri katerem gostovanje spletnih strani želite zakupiti. Veliko jih lahko najdete neposredno na ponudnikovi strani, še več kot sami podatki pa vam lahko pove spletna stran kot celota. Se vam zdi, da se je ponudnik pri izdelavi svoje strani potrudil? Potem se bo verjetno tudi za svoje stranke. Je stran naredil na hitro – samo zato, da lahko preko nje vrši prodajo? Možno je, da bo na takšen način tretiral tudi svoje naročnike. Podatke o posameznih ponudnikih boste našli tudi na spletu, predvsem na forumih, spletnih portalih in blogih.

Pregled izbire2. Do nezadovoljstva s storitvijo lahko pride tudi v primeru, da zakupite napačno obliko gostovanja. Denimo, da se zaradi zahtevnejšega spletnega mesta, ki ga vsakodnevno obišče več tisoč obiskovalcev, odločite za zmogljivejše VPS gostovanje. Prve težave se lahko pojavijo že na začetku, ko je potrebno urediti strežniško okolje. Takrat se marsikdaj izkaže, da je potrebno doplačati še za urejanje oz. nastavitev strežnika, pogosto tudi za stalno vzdrževanje. In če se izkaže, da bi bilo deljeno spletno gostovanje povsem zadosti, je razlog za nezadovoljstvo povsem upravičen.

3. Enega izmed pogostejših razlogov za nezadovoljstvo predstavlja tudi nadzorna plošča. Povprečen naročnik niti ne ve, da bo ob zakupu gostovanja prejel dostop do nadzorne plošče, kaj šele, da bi posamezne nadzorne plošče poznal po enostavnosti uporabe in funkcionalnostih. Nekateri ponudniki uporabljajo uporabnikom ne najbolj prijazne nadzorne plošče, kot pomoč pri odločitvi pa lahko zapišemo, da je večini daleč najbolj pri srcu cPanel. Če vam ponudnik gostovanja omogoča uporabo ene izmed več nadzornih plošč, med katerimi lahko izbirate, boste z izbiro cPanela najverjetneje najbolj zadovoljni.

cPanel

4. Za gostovanje spletnih strani je pri večini ponudnikov potrebno za prvo leto plačati le polovičen znesek. Zapisano drugače, za vsa leta, razen za prvo, je potrebno plačati še enkrat več. Ker je to danes že kar stalna praksa, vam zaradi tega ni potrebno biti slabe volje, seveda pa bo zagotovo dobro, da ste o tem informirani.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja