Spletne strani podjetij

Spletne strani podjetij

Obveščanje obstoječih in potencialnih strank o ponudbi podjetja je za prodajo ključno. Preprosto je logično, da je kupcem potrebno povedati, kaj lahko kupijo. Poleg brošur, tiskanih letakov in drugega papirnatega promocijskega gradiva, se v vse bolj raznolikih oblikah koristijo tudi kanali preko interneta – od spletnih strani, profilov na družabnih omrežjih, obvestil preko RSS-ja, elektronske pošte, spletnega klepeta in še bi lahko naštevali.

Od podjetij se zdaj enostavno pričakuje, da imajo dobro izdelano spletno stran. Pa tudi če gre za enostavno podjetje, ki ima preprosto dejavnost. Če podjetje namreč nima spletne strani, se lahko kakšnemu potencialnemu kupcu, ki je iskal prav to podjetje, zazdi, da slednje sploh ne deluje. Tisti kupci, ki pa niti ne vedo za to podjetje, pa zanj sploh ne bodo izvedeli – razen, če jim kdo ne bo zanje povedal.

Internetni kanali

Oglaševanje od ust do ust je še vedno izjemno pomembno. A vseprisotnost interneta je povzročila, da so tudi usta postala “spletna”. Tako si ljudje predlagajo in priporočajo podjetja kar npr. preko Facebooka. In najlažje je le še dodati povezavo od podjetja, katerega imajo v mislih. Predpogoj pa je, da to podjetje sploh ima spletno stran, na katero je možno dati povezavo. Kopica ljudi se tudi zanaša na to, da so podatki na spletni strani zanesljivi.

Včasih je bilo še morda sprejemljivo in s strani kupcev opravičljivo, če ponudnik na spletu npr. ni imel posodobljenega cenika. A dandanes to zagotovo ne velja več. Kar je na spletu, je ravno tako veljavno. Če pa ni, potem je to težava ponudnika in ne kupca.

Mobilni telefonZaradi vsega naštetega je torej potrebno razumeti spletno stran predvsem kot medij. Kot posrednika med podjetjem in kupcem. Zato se je potrebno nanj zanesti in poskrbeti, da je vedno aktualiziran in dostopen podjetjem na različne načine. Spletne strani tako transcidirajo in se združujejo z družbanimi profili, se uspešno prikazujejo na mobilnih telefonih in tablicah, ter omogočajo ljudem ne le enosmerno sprejemanje informacij, temveč tudi interaktivno deljenje le-teh in morda celo njihovo sooblikovanje. Pričakovati je, da bo v prihodnosti tak trend le še močnejši.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja