Pri storitvah je kakovost skoraj vedno tesno povezana z denarjem. Tudi pri gostovanju spletnih strani ni kaj dosti drugaÄe, saj bomo za nizko vsoto ponavadi deležni podpovpreÄne storitve. Ali to nujno pomeni, da moramo biti s tem nezadovoljni? Seveda ne. Vsaj ne v vsakem primeru. Nekateri posamezniki potrebujejo gostovanje le za to, da lahko uporabljajo elektronsko poÅ¡to, ki je vezana na izbrano domeno. Spet drugi si na svoji spletni strani shranjujejo le doloÄene podatke ali pa imajo nepomemben blog, zato jim kakovost spletnega gostovanja ni na prvem mestu. Raje zapravijo manj.
Treba pa se je zavedati, da so zgoraj opisani primeri zelo redki. V glavnem si vsi želimo, da prejmemo odliÄno storitev – zanesljivo gostovanje na sodobnem strežniku s super povezavo. To je namreÄ osnova, da bo naÅ¡e spletno mesto vedno dosegljivo. Ne le to, danes uporabniki zahtevamo, da je spletno mesto tudi kar se da odzivno, saj s tem dosegamo mnogo boljÅ¡e rezultate. Pa naj bodo to boljÅ¡a spletna prodaja, veÄ izpolnjenih kontaktnih obrazcev, veÄ prejetih povpraÅ¡evanj, veÄ Äasa preživetega na strani, veÄ obiskanih podstrani ali morda kaj drugega.
Poleg zanesljivosti in hitrosti je Å¡tevilnim naroÄnikom izjemnega pomena tudi podpora, na katero se lahko obrnejo tudi takrat, ko vsi drugi spijo, ali pa med prazniki in ob nedeljah. Spletno mesto lahko zaradi razliÄnih razlogov postane nedosegljivo, in takrat je nujno, da se lahko obrnemo na sposobno tehniÄno podporo, ki nam težavo odpravi. V veÄini primerov brezplaÄno, za težje ali ponavljajoÄe se težave pa moramo vÄasih tudi plaÄati, kar je seveda povsem razumljivo.
Ste sami zadovoljni s spletnim gostovanjem, ki vam ga ponudnik nudi zdaj? Ali pa se vam zdi, da bi bil strežnik lahko bolj odziven, podpora pa prijaznejÅ¡a, bolj strokovna in hitreje odzivna? Menjava ponudnika gostovanja ni tako zapleten postopek, kot se morda sliÅ¡i. Res je, da bo potreben prenos celotnega spletnega mesta (prenos datotek ter morebitnih podatkovnih baz), vendar pa obiÄajno za vse to poskrbi novi ponudnik gostovanja. Vsak je vesel nove stranke in se rad potrudi, da je naroÄnik s storitvijo zadovoljen. ÄŒe vam novi ponudnik storitev želi posebej zaraÄunati, raje poiÅ¡Äite drugega.
In pa Å¡e pomemben nasvet! Pri menjavi ponudnika spletnega gostovanja ne pozabite prenesti tudi elektronske poÅ¡te. ÄŒe boste na e-poÅ¡to pozabili, vsekakor ne boste prvi. Izvozite elektronsko poÅ¡to s starega strežnika in jo kasneje uvozite na novega, v kolikor pa vam te zadeve ne ležijo najbolje, za pomoÄ povpraÅ¡ajte novega ponudnika.