Barve so del našega sveta. Ko se ozrete okoli vas, vidite barve. Odločate se, katere barve so vam všeč in katere ne, katere vas privlačijo in katere ne. Ista situacija je s spletnimi stranmi. Če vas barve na določeni spletni strani ne bodo privlačile, potem te strani verjetno ne boste več obiskali. Tudi če se na barve ne osredotočate, pa te na vas vplivajo, brez da bi se tega sploh zavedali. Podzavestno se odločite, ali vam je določena spletna stran sploh všeč ali ne.
Barva, ki na spletu prevladuje in jo imajo ljudje najraje, je modra. Izmed vseh odtenkov modre je obiskovalcem spleta najbolj všeč temno modra oziroma mornarsko modra ali nebeško modra barva, vendar pa ne v prevelikih količinah. Modri barvi za petami je črna barva, vendar pa ne na ozadju spletne strani.
Na splošno so spletne strani, ki imajo belo ozadje, med spletnim občinstvom bolj priljubljene in tudi bolje prodajajo. Za črno barvo sta travnato zelena in temno zelena barva, ki na obiskovalce spleta delujeta pomirjujoče.
Najmanj popularna barva na spletu je oranžna, tej pa sledi rjava barva. To sta barvi, ki ne naredita prevelikega učinka, še posebno rjava. Oranžna ljudi odbija, ker je preveč eksplozivna. Tudi najbolj priljubljena modra barva je bolj priljubljena pri moški populaciji, ženske pa imajo najraje vijolično barvo. Ženske tudi ne marajo sive, moški pa ne vijolične.
Tudi rdeče barve na spletu ne manjka. Rdeča kot barva izraža moč in energijo, če pa je v prevelikih količinah, pa je za publiko preveč moteča in preveč bode v oči.
Rumene barve na spletu ne marajo, še posebej ne, če je z njo obarvana pisava na belem ozadju. S tem je namreč berljivost teksta onemogočena. Rumena barva ponazarja kritiko in ljubosumnost. Pa tako jo imamo radi med poletjem, kajne?