V prejšnjem delu smo vam podali 6 nasvetov, ki vam znajo priti še kako prav pri izbiri kakovostnega ponudnika ter paketa spletnega gostovanja. Tokrat pa jih dodajamo še 7, ki jih pri izbiri prav tako ne smete spregledati.
# Ali gostitelj nudi pomoč pri prenosu?
Če je vaša stran že zgrajena in samo menjate ponudnika spletnega gostovanja, se je priporočljivo pozanimati, kako je s prenosom strani. Nekateri vam to uredijo brezplačno, nekje pa je potrebno za tako storitev plačati.
# Ali strežnik nudi e-poštno gostovanje?
Čeprav večina ponudnikov nudi gostovanje e-pošte, vas še vedno lahko presenetijo. Gostovanje e-pošte vam omogoča prejemanje in pošiljanje e-pošte. Priporočljivo je, da je ta storitev omogočena, saj tako dajete bolj profesionalen vtis.
# Ali je v primeru izpada strežnika poskrbljeno za varnostno kopiranje?
Dobro je vedeti, da dela strežnik redne varnostne kopije. To še posebej prav pride v primeru, če jih pozabite narediti sami. Nesreče se dogajajo vedno, zato je dobro zmanjšati verjetnosti za izgubo podatkov. S tem se lahko tudi v primeru spletnega napada vas paket prestavi na čas pred napadom, s čimer si povrnete podatke na čas pred napadom.
# Kakšen je nivo podpore?
Če se držimo Murphyjevih zakonov, bo vaša spletna stran padla na soboto ob treh zjutraj. Če ponudnik gostovanja ne nudi 24/7 podpore, bo vaša spletna stran verjetno ‘oživela’ šele v uradnih urah, kar pomeni, da bi bila občutno preveč časa nedosegljiva, kar pa vodi v velike izgube.
Pozorni bodite tudi, da podporo lahko kontaktirate na različne načine (email, telefon…).
# Kakšen je strežniški ‘uptime’?
Nič, kar je pod 99 %, ni sprejemljivo! Resnične podatke o strežnikih pridobite preko brezplačnih spletnih orodij, kot sta npr. Uptime robot in Pingdom.
# Možnost nadgradnje paketa?
Lahko se zgodi, da bo vaša spletna stran sčasoma potrebovala več pasovne širine in prostora, zato je dobro vedeti ali vam ponudnik spletnega gostovanja nudi možnost nadgradnje in kakšni so pogoji za takšno nadgradnjo. Preverite pri svojem ponudniku, ali je to mogoče in kakšen je strošek nadgradnje. Če je ponudnik dober, vam bo ponudil pravo nadgradnjo in pošteno ceno.
# Preverite zanesljivost podjetja
Preden se odločite za nakup paketa gostovanja, se pozanimajte, koliko časa podjetje že obstaja in njihovo zgodovino poslovanja. Bolj bo podjetje staro, lažje boste našli njihovo zgodovino poslovanja. Pomembno je, da najdete podjetje, s katerim boste sodelovali dolgoročno.
Z upoštevanjem zgodnjih nasvetov boste zagotovo našli najbolj ustrezno spletno gostovanje NEOSERV.
V kolikor smo na kaj pozabili, lahko omenite v komentarjih.