Tako, prvih pet korakov do popolne spletne strani je že za vami. Ste določili načrt igre in poskrbeli, da ste usklajeni s sodelavci? Ste se osredotočili na zadovoljstvo svojih strank in pripravili na morebitne spremembe, če bi bile te potrebne? Ste jasno določili svoje cilje in kriterije? Čas je za naslednjih pet korakov do zares popolne spletne strani!
Korak #6: Določite odgovorno osebo za upravljanje spletne strani
Če za upravljanje spletne strani ne določite posamezne osebe ali oddelka, odgovornosti za uspešno delovanje spletne strani verjetno ne bo občutil nihče. Poskrbite torej, da bo nekdo prevzel to nalogo, pri tem pa ne pozabite, da ni nujno, da gre za osebo, ki se spozna na izdelavo in vodenje spletnih strani. Z enostavno nadzorno ploščo za upravljanje spletnih strani bo proces osveževanja vaše spletne strani izjemno preprost in hiter!
Korak #7: Poskrbite za marketinški načrt
Nič se ne zgodi samo od sebe in to velja tudi za uspeh vaše spletne strani. Zelo verjetno ste pozorno izbrali svojo domeno in z izbiro pravega spletnega gostovanja poskrbeli, da je spletna stran vašim obiskovalcem vedno na voljo – vendar morajo ti tudi vedeti, da vaša spletna stran obstaja! Poskrbite torej za dober marketinški načrt, s katerim boste svoje ciljne skupine uspešno obvestili o obstoju svoje spletne strani in zagotovili, da se bodo vračali znova in znova
Korak #8: Uporabite tisto, kar so drugi že naredili!
Z nekaterimi redkimi izjemami je mogoče na svetovnem spletu najti skoraj kakršnekoli vsebine – poiščite jih in jih izkoristite! Zakaj bi namreč na novo odkrivali toplo vodo in pisali dolge članke, navodila ali vodiče, če pa lahko svojim strankam preprosto ponudite povezavo na že napisane vsebine. Ključna prednost je, da s tem prihranite ogromno časa, pa tudi denarja!
Korak #9: S premišljeno strukturo spletne strani do minimalnega vzdrževanja
Ko boste izbirali vsebine za svojo spletno stran, dobro premislite, katere so zares zanimive za vaše stranke – in katere ne bodo prehitro zastarele. Neredno osvežena spletna stran je za vaše stranke namreč izredno odbijajoča, zato si kaj takšnega zagotovo ne smete privoščiti. Planirajte torej vnaprej – če že vnaprej sumite, da ne boste imeli dovolj časa za res redno osveževanje vsebin na vaši spletni strani, raje izberite vsebine, ki bodo aktualne dalj časa.
Korak #10: Poskrbite za redno plačilo registracije domene in spletnega gostovanja!
Svojo domeno ste seveda registrirali že povsem na začetku procesa ustvarjanja svoje spletne strani – nikakor pa ne smete pozabiti, da morate registracijo svoje domene pri izbranem ponudniku tudi podaljšati, ko le-ta poteče. Večinoma boste o tem, da vam bo registracija domene kmalu iztekla, obveščeni preko e-maila, ki ste ga uporabili pri registraciji, ker pa tovrstni e-maili radi pristanejo v mapah, kjer se zbira spam pošta, ne bo nič narobe, če boste na podaljšanje registracije domene pozorni tudi sami.
Enako velja tudi za redno plačevanje spletnega gostovanja. Odvisno od dogovora z vašim ponudnikom spletnega gostovanja lahko stroške poravnavate v različnih časovnih razmikih – le nikar ne pozabite na njih, da vas ne bo nekega dne namesto vaše spletne strani pričakalo neprijetno presenečenje!