Gostovanje spletnih strani je storitev, ki jo nudijo mnogi ponudniki. Samo od njih je odvisno, koliko bodo dali na kvaliteto, od nje pa je odvisno zadovoljstvo naročnikov. Če bodo naročniki s storitvijo zadovoljni, jo bodo priporočili dalje, kar je vsekakor dobro za posel ponudnikov. In če jim gostovanje spletnih strani zaradi določenih razlogov ne bo ustrezalo, bodo raje poiskali novega ponudnika. Pravzaprav je to še najmanj, saj bodo morda o ponudniku širili tudi slabo besedo, kar je nekaj, česar si podjetje zagotovo ne želi.
V nadaljevanju prispevka si preberite, kaj definira kakovostno storitev in zaupanja vrednega ponudnika gostovanja spletnih strani.
Kaj določa kvaliteto spletnega gostovanja?
Karakteristik, ki določajo kvaliteto gostovanja spletnih strani, je veliko. Med najpomembnejše sodijo:
- zanesljivost
- varnost
- hitrost
- podpora uporabnikom
Seveda na odločitev stranke poleg kvalitete storitve vpliva tudi njena cena. Zdi se nam, da večina ponudnikov raje nekoliko zniža ceno kot poviša kakovost, kar pa ni najbolje. Verjamemo, da je situacija težka, saj marsikdo ni pripravljen odšteti nekoliko višjega zneska za mnogo boljšo storitev. Pa vendar se pogosto dogaja, da naročniki zamenjajo ponudnika, ki jim omogoča gostovanje spletnih strani, in raje izberejo novega s sicer nekoliko višjimi cenami, a mnogo boljšo storitvijo.
Katera izmed karakteristik je najpomembnejša?
Odgovor na vprašanje ni tako enostaven, saj se lahko razlikuje od uporabnika do uporabnika. Seveda je najbolje, da ponudnik zagotavlja zanesljiv, varen in hitro odziven strežnik, na katerem bo spletna stran naročnika vedno na voljo, brez okužb ali napadov spletnih prevarantov, hkrati pa bo delovala hitro in odzivno. In če omenjen paket dopolnjuje še odzivna uporabniška podpora, lahko govorimo o kvalitetnem ponudniku, s čigar storitvijo ne bi smeli imeti nikakršnih težav.
Morda bi lahko rekli, da je najpomembnejša zanesljivost, saj nam v primeru, da spletna stran ni dosegljiva, spletno gostovanje kaj dosti ne pomaga. Po drugi strani pa je tudi počasno spletno mesto ‘neuporabno’, ker ga bo večina obiskovalcev zapustila, še preden se sploh prikaže vstopna stran. Pomembna je tudi varnost ter avtomatsko kreiranje varnostnih kopij, vendar slednje za dobro uporabniško izkušnjo ni nujno. Prav tako ni nujna tehnična podpora, kar pa seveda ne pomeni, da je vseeno, če jo cena gostovanja spletnih strani zajema ali ne. Nikoli namreč ne moremo vedeti, kdaj nam bo podpora prišla prav, vendar ko jo potrebujemo, je pogosto še kako pomembno, da se nanjo lahko obrnemo takoj.
Če ste opazili, da vaŠponudnik spletnega gostovanja ne izpolnjuje vseh kriterijev, ki smo jih predstavili v današnjem prispevku, povrh vsega pa vam za storitev zaračunava še visoko ceno, hitro pričnite z iskanjem novega. V kolikor vam novi ponudnik ne bo omogočil brezplačnega prenosa strani na svoj strežnik, nadaljujte z iskanjem boljšega ponudnika.