Pri prodaji, tako spletni kot fizični, je treba optimizirati prav vsak aspekt, da dosežemo kar se da dobre prodajne rezultate. Na spletu je dejavnikov, ki vplivajo na odločanje pri nakupu, še več kot v fizičnih poslovalnicah, zato vse spletne trgovine zaposlujejo strokovnjake, ki optimizirajo stran in prilagodijo celoten nakupni proces tako, da zagotovijo najbolj uspešno prodajo. A takšna prodajna optimizacija se začne še preden je spletna trgovina sploh postavljena – poskrbeti je treba za trdne temelje, na katerih bo prodaja stekla, en izmed takšnih temeljev pa je tudi kakovostno spletno gostovanje, še posebej odzivnost strežnika.
Odzivnost strežnika lahko razdelimo na dva vidika – dostopnost spletne strani in čas nalaganja. Če je strežnik počasen ali slabo odziven, se bo spletna stran nalagala počasneje, če sploh ni odziven pa spletna stran ne bo dostopna. Nič od tega ni zaželeno pri spletni prodaji. Če spletna trgovina ni dosegljiva, bomo seveda ostali brez vseh naročil, ki bi jih lahko dobili v tem času. Že pri izbiri ponudnika spletnega gostovanja se je treba prepričati, da odzivnost strežnika preprečuje izpade. Najbolj kakovostni ponudniki zagotavljajo neprestano delovanje strežnikov, vseeno pa se moramo prepričati, da je strežnik tudi dovolj hiter.
Počasna hitrost nalaganja spletne strani sicer neposredno ne preprečuje naročil na spletni strani, vsekakor pa posredno povzroča slabše prodajne rezultate. Obiskovalci že v prvih sekundah pridobijo prvi vtis o spletni strani, ki lahko odloča o tem, ali se bodo odločili za nakup ali ne. Če jih pustimo čakati, se z vsako sekundo povečuje možnost, da bomo stranke izgubili. š e toliko bolj, če se počasi nalaga prav vsaka stran – zelo verjetno je, da bodo obiskovalci že pred koncem nakupnega procesa stran zapustili in obiskali konkurenco.
V vsakem primeru je torej pametno poskrbeti za dobro odzivnost strežnika. To nam lahko ponudi le kvaliteten ponudnik spletnega gostovanja, zato je izbira pravega ponudnika ključnega pomena.