Tisti, ki na tem področju nimajo izkušenj, si pogosto predstavljajo, da za postavitev in vzdrževanje spletne strani potrebujemo veliko denarja. To v osnovi gotovo ni res, saj lahko spletno stran svetovnemu spletu predstavimo povsem brez stroškov. Res pa je, da bomo v resno spletno stran morali vložiti nekaj evrov, kar pa še vedno ne predstavlja velikega finančnega bremena. Poleg same izdelave spletne strani bomo morali plačati vsaj še domeno in gostovanje. Domena predstavlja zanemarljiv strošek, pri katerem lahko brez nevarnosti prihranimo nekaj evrov z izbiro katerega izmed cenejših ponudnikov, medtem ko je treba ponudnika spletnega gostovanja izbrati bolj premišljeno.
Kakovostno gostovanje (https://www.neoserv.si/) je vredno svojega denarja, kar pogosto na lastni koži občutijo nadobudni spletni mojstri na začetku svoje internetne kariere. V želji po hitrem in poceni nastopu na spletu se namreč pogosto zgodi, da ugodna cena pretehta druge lastnosti gostovanja, kar skoraj vedno vodi v razočaranje.
Osnovno ceno spletnega gostovanja predstavljajo lastnosti strežnika, na primer prostor na disku, dovoljen mesečni prenos, število podatkovnih baz, FTP klientov, e-potnih naslovov in podobno. Pri tem sta cena in kakovost opazno povezana, saj bomo morali za zmogljivejši strežnik pač odšteti več denarja. Če bi bila cena gostovanja spletnih strani postavljena samo glede na zmogljivost strežnika, bi bili primerljivi paketi gostovanja tudi cenovno zelo podobni. A v praksi ni vedno tako, saj se ponudniki spletnega gostovanja razlikujejo tudi v nekaterih drugih lastnostih, pri katerih se še bolje izkaže, da je kakovost vredna svoje cene.
Pogosto se zapostavlja pomen odzivne in uporabne podpore, ki nam lahko v primeru težav prihrani težke izgube, tudi finančne. Ob izpadu spletne strani namreč lahko ostanemo brez naročil ali prodaj, če takoj ne poskrbimo za rešitev težav. Pri tem najbolje pomaga uporabniška podpora, ki predstavlja delež cene kakovostnega ponudnika gostovanja spletnih strani. V podobno kategorijo sodijo nekatere dodatne storitve, na primer izdelovanje varnostnih kopij, pomoč pri prenosu spletne strani, možnost spreminjanja nekaterih nastavitev strežnika …
Od kakovostnega ponudnika spletnega gostovanja se torej pričakuje, da bo uporabniku ponudil še veliko več kot le prostor na strežniku in povezavo v internet, kar pa je treba seveda plačati. V nekaterih primerih so prednosti kakovostnih ponudnikov očitne, saj so nam takoj na voljo številne funkcije, ki bi jih pri cenejših ponudnikih iskali zaman, a pogosto se cena upravičuje skozi dolga leta brezhibnega delovanja strežnika, brez težav in zapletov. Izbira kakovostnega ponudnika spletnega gostovanja torej ni strošek, temveč investicija, ki se ob gladkem delovanju spletne strani hitro povrne.