Spletne strani podjetij

Spletne strani podjetij

Obveščanje obstoječih in potencialnih strank o ponudbi podjetja je za prodajo ključno. Preprosto je logično, da je kupcem potrebno povedati, kaj lahko kupijo. Poleg brošur, tiskanih letakov in drugega papirnatega promocijskega gradiva, se v vse bolj raznolikih oblikah koristijo tudi kanali preko interneta – od spletnih strani, profilov na družabnih omrežjih, obvestil preko RSS-ja, elektronske pošte, spletnega klepeta in še bi lahko naštevali.

Od podjetij se zdaj enostavno pričakuje, da imajo dobro izdelano spletno stran. Pa tudi če gre za enostavno podjetje, ki ima preprosto dejavnost. Če podjetje namreč nima spletne strani, se lahko kakšnemu potencialnemu kupcu, ki je iskal prav to podjetje, zazdi, da slednje sploh ne deluje. Tisti kupci, ki pa niti ne vedo za to podjetje, pa zanj sploh ne bodo izvedeli – razen, če jim kdo ne bo zanje povedal.

Internetni kanali

Oglaševanje od ust do ust je še vedno izjemno pomembno. A vseprisotnost interneta je povzročila, da so tudi usta postala “spletna”. Tako si ljudje predlagajo in priporočajo podjetja kar npr. preko Facebooka. In najlažje je le še dodati povezavo od podjetja, katerega imajo v mislih. Predpogoj pa je, da to podjetje sploh ima spletno stran, na katero je možno dati povezavo. Kopica ljudi se tudi zanaša na to, da so podatki na spletni strani zanesljivi.

Včasih je bilo še morda sprejemljivo in s strani kupcev opravičljivo, če ponudnik na spletu npr. ni imel posodobljenega cenika. A dandanes to zagotovo ne velja več. Kar je na spletu, je ravno tako veljavno. Če pa ni, potem je to težava ponudnika in ne kupca.

Mobilni telefonZaradi vsega naštetega je torej potrebno razumeti spletno stran predvsem kot medij. Kot posrednika med podjetjem in kupcem. Zato se je potrebno nanj zanesti in poskrbeti, da je vedno aktualiziran in dostopen podjetjem na različne načine. Spletne strani tako transcidirajo in se združujejo z družbanimi profili, se uspešno prikazujejo na mobilnih telefonih in tablicah, ter omogočajo ljudem ne le enosmerno sprejemanje informacij, temveč tudi interaktivno deljenje le-teh in morda celo njihovo sooblikovanje. Pričakovati je, da bo v prihodnosti tak trend le še močnejši.