Glavne karakteristike reseller gostovanja

Reseller gostovanje - karakteristike

Kot verjetno že veste, obstajajo različni tipi spletnega gostovanja. Za veliko večino je najprimernejše deljeno gostovanje, poznamo pa tudi VPS, reseller, namensko gostovanje, kolokacijo, gostovanje v oblaku ipd.

V današnjem prispevku se bomo osredotočili na tako imenovano reseller gostovanje, kar v slovenski jezik lahko prevedemo kot gostovanje za nadaljnjo prodajo. S tem smo vam najverjetneje nekaj lastnosti te oblike storitve že razkrili, več o njenih karakteristikah pa si preberite v nadaljevanju.

1. Možnost zaslužka

Storitev naročniku omogoča ustvarjanje zaslužka. Kako je to mogoče? Naročnik zakupi določen paket (npr. paket s 60 GB spletnega prostora), nato pa ga razdeli na manjše dele. Velikosti posameznih manjših paketov so poljubne, prav tako pa tudi cene, po katerih nato naročnik pakete prodaja svojim strankam. Pri reseller gostovanju gre torej za nakup gostovanja po nižji ceni in prodajo dalje po ceni, ki naročniku omogoča dobiček.

Reseller gostovanje PRASICEK.SI

Svetujemo vam, da reseller gostovanje zakupite pri slovenskem ponudniku PRASICEK.SI, kjer uporabljajo izjemno zmogljive SSD strežnike, paketi pa so na voljo po zares ugodnih cenah. Tudi njihova hitro odzivna podpora naročnikom je vredna vseh pohval.

2. Zmogljivi paketi

V primerjavi z deljenim gostovanjem, ki je daleč najbolj razširjeno, so reseller paketi večji in zmogljivejši. Najbolj opazna razlika je običajno v strežniškem prostoru, lahko pa tudi v količini spletnega prometa, številu dodanih domen, procesorski zmogljivosti ipd. Največkrat ponudniki reseller gostovanja paketom dodajo še različne bonuse, ki pakete naredijo še privlačnejše (npr. kodo za Google Ads oglaševanje).

3. Dražje od osnovnega gostovanja

Glede na to, da so reseller paketi zmogljivejši od osnovnih, ni prav nič presenetljivega, da so tudi cene paketov za nadaljnjo prodajo višje. Seveda pa je pri reseller paketih potrebno upoštevati, kar smo omenili pri prvi karakteristiki: možnost ustvarjanja zaslužka. Če boste imeli dovolj končnih naročnikov, se vam vsekakor bolj izplača vzeti reseller gostovanje, saj zanj na koncu sploh ne boste zapravljali denarja, ampak celo zaslužili.

4. Za spletne agencije

Morda ste se ob branju prispevka že začeli spraševati, komu je reseller gostovanje v osnovi namenjeno. Najpogosteje se zanj odločajo spletne agencije, ki se ukvarjajo z izdelavo spletnih strani. Agencije imajo precej naročnikov, ki poleg same strani potrebujejo tudi spletno gostovanje. In naročnikom zagotovo pride še kako prav, da lahko na enem mestu pridobijo tako spletno stran kot tudi prostor na strežniku, kjer svojo stran gostujejo.

5. Za razvijalce in druge spletne mojstre

Čeprav smo zapisali, da so reseller paketi namenjeni predvsem spletnim agencijam, pa je ta oblika gostovanja namenjena tudi drugim, na primer spletnim razvijalcem in raznim spletnim mojstrom. Ti po navadi za svoje projekte potrebujejo veliko spletnega prostora, hkrati pa potrebujejo paket, ki jim omogoča uporabo velikega števila domen. Marsikomu pride prav tudi to, da ima lahko vsako domeno postavljeno na povsem ločen paket s samostojno nadzorno ploščo.

6. Dve nadzorni plošči

Za reseller gostovanje sta značilni dve nadzorni plošči. Pri večini ponudnikov gre za kombinacijo WHM in cPanel, saj gre za preverjeno rešitev, ki zagotavlja funkcionalnost in enostavnost uporabe na visokem nivoju. Naročnik reseller paketa prejme dostop do nadzorne plošče WHM, znotraj katere lahko ustvarja manjše pakete in ima nad njimi tudi nadzor. Končni naročniki pa prejmejo dostop do nadzorne plošče cPanel, kjer upravljajo s svojim zakupljenim paketom gostovanja.

7. Pomoč končnim naročnikom

Kot zadnjo karakteristiko reseller gostovanja naj omenimo še podporo končnim naročnikom, saj se razlikuje od pomoči pri klasičnem deljenem gostovanju. Če se boste odločili za naročilo reseller paketa, boste morali pomoč svojim končnim naročnikom nuditi sami. To je pravzaprav povsem logično, saj boste v tem primeru imeli vlogo ponudnika gostovanja – svojim strankam boste nudili pakete gostovanja. Seveda lahko računate na osnovno pomoč podjetja, pri katerem ste reseller gostovanje zakupili sami, zagotovo pa ponudnik ne bo namesto vas odgovarjal vašim naročnikom.