Danes si že skoraj ne moremo več predstavljati, da novoustanovljeno podjetje ne bi imelo svoje spletne strani, morda celo spletne trgovine. Na svetovnem spletu vsi iščemo informacije, pred kakršnim koli nakupom pa se želimo prepričati, da bomo z izbranim izdelkom ali storitvijo zagotovo zadovoljni. Mnogokrat se celo zgodi, da po določeni stvari sploh nimamo potrebe, saj zanjo morda niti ne vemo, vendar se z brskanjem po spletu to hitro spremeni. Dejstvo je, da vsako podjetje potrebuje kakovostno spletno stran, za kar je seveda potrebno tudi kakovostno spletno gostovanje. Kako naj omenjeno storitev izberejo mala podjetja, si preberite v današnjem prispevku.
Bo deljeno gostovanje spletnih strani prava izbira?
Želite postati podjetnik in se na spletu predstaviti s stranjo, ki bo v najboljši luči predstavljala vaše podjetje? Če ste se že vsaj malo zanimali glede spletnega gostovanja, ste najverjetneje že naleteli tako imenovano deljeno gostovanje. Gre za gostovanje spletnih strani večjega števila naročnikov, ki svoja spletna mesta gostujejo na istem strežniku. Ker gre za storitev, pri kateri si stroške strežnika običajno deli več kot 100 naročnikov, je cena zelo nizka. Gre za najcenejšo vrsto spletnega gostovanja.
Če torej ostanemo pri stroškovnem vidiku, je deljeno gostovanje za podjetnika začetnika zagotovo najboljša izbira, saj so izdatki zanjo praktično zanemarljivi – približno 50 € na leto. Vendar pa deljeno gostovanje spletnih strani ni najboljša izbira zgolj zaradi cenovne ugodnosti, temveč za zmogljivejšo storitev, kot je npr. VPS gostovanje, ni nobene potrebe. Kakovostni ponudniki namreč upravljajo s tako zmogljivimi strežniki, da spletne strani delujejo zelo hitro, če so le-te seveda primerno hitrostno optimizirane.
Na kaj biti pozoren pri izbiri ponudnika gostovanja?
Kot podjetnik se verjetno zavedate, da velja sodelovati le z zaupanja vrednimi partnerji, ki lahko zagotovijo visoko kakovost storitve in odlično podporo. Za gostovanje spletnih strani se obrnite na podjetje s tradicijo in velikim številom zadovoljnih naročnikov. Njihove izjave boste najlažje našli na socialnem omrežju Facebook, preverite pa lahko tudi forume in bloge.
Prepričajte se, da boste deležni SSD gostovanja, ki ga poganjajo SSD diskovne enote. V kolikor vam ponudnik gostovanja ne more zagotoviti prostora na SSD optimiziranem strežniku, se očitno ne prilagaja novostim na trgu, zato velja poiskati drugega. Ste vedeli, da SSD gostovanje lahko deluje tudi do trikrat hitreje kot klasično gostovanje?
In nenazadnje, kar je za novoustanovljena podjetja zelo pomembno, je stalna dosegljivost službe za podporo naročnikom. Pred zakupom gostovanja se vsekakor prepričajte, da boste deležni odlične podpore, dostopne tako prek e-pošte kot tudi telefona. Prav tako se prepričajte o stalni dostopnosti podporne ekipe. Vam med vikendi in prazniki ne bodo mogli pomagati? V tem primeru kar hitro poiščite drugega ponudnika.